"בידוד או עידוד" • המשפיעים של מגזין "פורבס" היוקרתי יגיעו לירושלים

ישראל פריי No Comments on "בידוד או עידוד" • המשפיעים של מגזין "פורבס" היוקרתי יגיעו לירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגזין "פורבס" האמריקאי נחשב למגזין הכלכלי המוביל בעולם. מלבד תפוצתו הרחבה, נחשב המגזין כמילת האיכות של עולם העיתונות הכלכלית והפוליטית העולמית. העיתון מפרסם מספר רשימות שנתיות בהם הוא מדרג את עשירי העולם, את המשפיעים, ואת הצעירים המבטיחים בתחומים שונים. כנהוג בענף, המגזין מקיים גם ועידות כלכליות-עסקיות, כשהנחשב שבהם הוא כנס "Under 30 EMEA" שמושך אליו מאות צעירים מובילים מרחבי העולם ותופס תשומת לב תקשורתית גדולה.

היום הכריזו אנשי "פורבס" כי לראשונה, הכנס היוקרתי והמדובר ייערך מחוץ לגבולות ארה"ב, ויתקיים בישראל. "אנחנו מרחיבים את רשימת הצעירים המשפיעים לכל העולם, ואין מקום טוב יותר להתחיל בו מאשר אומת הסטארט-אפ, בה חדשנות היא המקור לכל מה שקורה", אמר רנדל ליין עורך המגזין.

מדובר בזריקת עידוד משמעותית למשק המקומי כמו גם אמירה פוליטית משמעותית, בתקופה של חרם גובר על מדינת ישראל, הכנס מביא אליה מאות אורחי םהנמצאים בחזית הטכנולוגית, העיסקית והפוליטית העולמית. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיב לפרסום: "ירושלים היא אחד המותגים החזקים ביותר בעולם והיום אנחנו מבססים את מעמדנו גם כמרכז עולמי לחדשנות ולמצוינות. כיזם, אני מבין היטב את החשיבות ואת הפוטנציאל של הפגשת המוחות היצירתיים ביותר בעולם יחדיו. וכראש עיריית ירושלים אני גאה לארח את הכנס, ומצפה בקוצר רוח לקבל את היזמים החדשניים ביותר בעולם בעיר שלנו".



0 תגובות